Limitirana izdanja Zvijezda suncokretovog ulja već su tradicionalno ukrašena crtežima štićenika Udruge za sindrom Down Zagreb, koje se često naziva i „Djecom suncokreta“. Trenutno se na tržištu nalaze tri jedinstvene etikete inspirirane uspjesima hrvatskih sportaša, a suradnja Zvijezde i Udruge za sindrom Down Zagreb ulazi u osmu godinu.
„Drago nam je što i ove godine nastavljamo suradnju sa Zvijezdom te da prepoznaju aktivnosti kojima naša organizacija posvećuje svoje vrijeme i pažnju. Sretni smo što je u fokusu našeg prijateljstva zajednički cilj: educirati i senzibilizirati javnost o životu sa sindromom Down te omogućavanje našim štićenicima i njihovim obiteljima još kvalitetniji život“, rekla je Natalija Belošević, predsjednica Udruge za sindrom Down Zagreb.
„Ponosni smo na prijateljstvo s Udrugom za sindrom Down Zagreb koje traje već sedam godina. Kroz jedinstvene crteže štićenika Udruge na našem najprodavanijem proizvodu, suncokretovom ulju – kojeg su hrvatski potrošači već petu godinu zaredom ocijenili kao najsnažniji brend prema istraživanju Ipsos BrandPULS – želimo upoznati javnost s vrijednostima koje osobe sa sindromom Down mogu donijeti našem društvu“, rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja Zvijezde.
Udruga za sindrom Down Zagreb brine o više od stotinu djece i njihovih obitelji te kroz brojne radionice, savjetovanja, terapije i projekte potiče puno uključivanje osoba sa sindromom Down u svakodnevni život.